Ogłoszenia
ROOT
Oświadczenie w sprawie dostępności
Domu Pomocy Społecznej w Ciechanowie przy ul. Kruczej 32
Dom Pomocy Społecznej w Ciechanowie przy ul. Kruczej 32 zobowiązuje się zapewnić dostępność swojej strony internetowej https://www.dpsciechanow.pl/ oraz https://bipdps.ciechanow24.pl/ zgodnie z przepisami ustawy z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych (t. j. Dz. U. 2023 r., poz. 1440 z późn. zm.).
Oświadczenie w sprawie dostępności ma zastosowanie do stron internetowych: https://www.dpsciechanow.pl/ oraz https://bipdps.ciechanow24.pl/
Data ostatniej aktualizacji stron internetowych: 26.06.2024 r.
Zgodność ze standardami. Co w tym celu robimy?
Aby zapewnić, że nasz serwis będzie użyteczny i dostępny dla jak najszerszej grupy odwiedzających, stosujemy się do wytycznych Web Content Accessibility Guidelines (WCAG) 2.0, które wyjaśniają, co robić, aby treści internetowe były dostępne dla wszystkich ludzi. (Zobacz autoryzowane tłumaczenie WCAG 2.0 na język polski.)
Wytyczne definiują trzy poziomy dostępności (A, AA oraz AAA). Jako cel dla serwisu BIP Domu Pomocy Społecznej w Ciechanowie. postawiliśmy sobie osiągnięcie kryteriów sukcesu na poziomie AA oraz wprowadzenie udogodnień realizujących niektóre standardy dostępności na poziomie AAA.
Wydawca i redakcja serwisu BIP Domu Pomocy Społecznej w Ciechanowie przy ul. Kruczej 32 w swoim działaniu kierują się także postanowieniami Konwencji Praw Osób Niepełnosprawnych ONZ.
Jak realizujemy Wytyczne dla dostępności?
Twórcy, redaktorzy i autorzy naszego serwisu dokładają wszelkich starań, aby wszystkie strony spełniały wszystkie wymagania WCAG 2.0 na poziomie AA.
Kompatybilność
Serwis jest w pełni rozpoznawalny przez programy czytające dla osób niewidomych, takie jak np. Window-Eyes, JAWS czy NVDA. Pełna obsługa serwisu możliwa jest zarówno przy pomocy samej klawiatury, jak i myszki.
Wygląd
Układ graficzny serwisu jest w całości opisany przez arkusze stylów kaskadowych (CSS). Ale nawet jeżeli Twoja przeglądarka lub urządzenie, którym odczytujesz strony internetowe, nie wspiera CSS w ogóle, cała zawartość każdej strony jest nadal łatwa do odczytania.
Na stronach serwisu używane są tylko względne rozmiary czcionek kompatybilnych z ustawieniami opcji „rozmiar tekstu” w przeglądarkach graficznych.
Odnośniki
Teksty odnośników są dobrane w taki sposób, aby w miarę możliwości były zrozumiałe nawet poza kontekstem zdania, w którym występują. Wiele łączy zawiera atrybut title opisujący dany odnośnik bardziej szczegółowo, chyba że tekst łącza sam w sobie już dokładnie opisuje dokument docelowy (tak jak np. tytuł artykułu).
Obrazki
Wszystkie obrazki i grafiki prezentacyjne zawierają opisy alternatywne. Obrazki czysto dekoracyjne zawierają pusty atrybut alt. Złożone grafiki są opisywane w treści strony tak, aby ich znaczenie było jasne również dla osób, które nie mogą zobaczyć obrazów.
Udogodnienia
Serwis jest wyposażony w udogodnienia ułatwiające przeglądanie treści przez osoby niedowidzące:
-
przełącznik zmiany rozmiaru czcionki,
-
przełączniki zmiany kontrastu,
-
przełącznik zmiany układu strony,
-
przełącznik zmiany na „tryb nocny”.
Zauważone problemy
Mimo naszych wysiłków, aby jak najlepiej spełnić wszystkie wymagania na poziomie AA, może się zdarzyć, że na niektórych stronach pojawią się różne usterki.
W szczególności mogą one dotyczyć:
-
2.4.6 Nagłówki i etykiety. Nagłówki muszą być prawidłowo zagnieżdżone. Nasza witryna obsługiwana jest przez system zarządzania treścią, który automatycznie generuje niekiedy niepoprawnie zagnieżdżone nagłówki. Staramy się na bieżąco kontrolować takie sytuacje, ale bardzo możliwe, że nie wychwyciliśmy wszystkich przypadków.
-
1.1.1. Treść nietekstowa (poziom A). Niepotrzebnie powtórzona treść odnośnika w opisie alternatywnym ikony. Podobnie jak w poprzednim przypadku, źródłem usterki jest automatycznie generowany opis alternatywny. Systematycznie poprawiamy kod stosowanego oprogramowania, aby wyeliminować wszystkie takie sytuacje.
-
załączonych dokumentów: Nie wszystkie starsze dokumenty zostały przygotowane zgodnie z wymogami dostępności. Systematycznie będziemy je poprawiać, zastępując niedostępne wersje dostępnymi. Nowe dokumenty przygotowywane są w oparciu o dostępne materiały źródłowe.
Korzystanie z klawiatury i skrótów klawiaturowych
Na wszystkich stronach można się posłużyć klawiszem TAB, aby wywołać menu umożliwiające pominięcie niektórych elementów strony i przeskoczenie do wybranego obszaru (treści głównej, menu, treści pobocznych - dodatkowych). Klawisz TAB umożliwia przemieszczanie się po wszystkich aktywnych elementach strony, a kombinacja klawiszy Shift=TAB przemieszczanie się w odwrotnym kierunku. Po menu można się poruszać dodatkowo klawiszami strzałek w lewo i w prawo oraz w dół i w górę.
Świadomie zrezygnowaliśmy z możliwości szerszego zastosowania skrótów klawiaturowe, aby uniknąć konfliktów z technologiami asystującymi (np. czytnikami ekranów), systemem lub aplikacjami użytkowników.
Treści niedostępne
Brak dostępności tłumacza języka migowego.
Informacje zwrotne i dane kontaktowe
W przypadku problemów z dostępnością strony internetowej lub strony BIP prosimy o kontakt. Osobą wyznaczoną do kontaktu jest Elżbieta Radecka inspektor. Kontaktować się można dzwoniąc pod nr 23 672 33 05 lub za pośrednictwem poczty elektronicznej adres e-mail Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. . Tą samą drogą można składać wnioski o udostępnienie informacji niedostępnej oraz składać żądania zapewnienia dostępności.
Każdy ma prawo do wystąpienia z żądaniem zapewnienia dostępności cyfrowej strony internetowej w formach alternatywnych, np. odczytanie niedostępnego cyfrowo dokumentu, opisania zawartości filmu bez audiodeskrypcji itp. Żądanie powinno zawierać dane osoby zgłaszającej żądanie, wskazanie, o którą stronę internetową lub aplikację mobilną chodzi oraz sposób kontaktu. Jeżeli osoba żądająca zgłasza potrzebę otrzymania informacji w formie alternatywnej, powinna także określić formę tej informacji.
Podmiot publiczny powinien zrealizować żądanie niezwłocznie i nie później, niż w ciągu 7 dni. Jeżeli dotrzymanie tego terminu nie jest możliwe, podmiot publiczny niezwłocznie informuje o tym, kiedy realizacja żądania będzie możliwa, przy czym termin ten nie może być dłuższy niż 2 miesiące. Jeżeli zapewnienie dostępności nie jest możliwe, podmiot publiczny może zaproponować alternatywny sposób dostępu do informacji.
W przypadku, gdy podmiot publiczny odmówi realizacji żądania zapewnienia dostępności lub alternatywnego sposobu dostępu do informacji, wnoszący żądanie może złożyć skargę w sprawie zapewnienia dostępności cyfrowej strony internetowej, aplikacji mobilnej lub elementu strony internetowej lub aplikacji mobilnej. Po wyczerpaniu wskazanej wyżej procedury można także złożyć wniosek do Rzecznika Praw Obywatelskich: www.rpo.gov.pl .
Dostępność architektoniczna
Opis dostępności wejścia do budynku i przechodzenia przez obszary kontroli Dom Pomocy Społecznej w Ciechanowie przy ul. Kruczej 32 jest domem pozbawionym w części barier architektonicznych. Budynki, w których przebywają mieszkańcy posiadają podjazdy i windy.
Na terenie DPS jest aleja spacerowa dostosowana do poruszania się osób z niepełnosprawnościami ruchowymi.
Do DPS można dostać się przez bramę główną, która dostosowana jest dla osób z niepełnosprawnościami ruchowymi Przy zapewnieniu dostępności pomagają pracownicy jednostki, którzy przechodzą systematyczne szkolenia na temat pracy z mieszkańcami.
Pojazd służący do przewozu mieszkańców wyposażony jest w barierki, a główne drzwi wejściowe budynków dostosowane są szerokością do swobodnego wjazdu osoby na wózku inwalidzkim.
Opis dostępności korytarzy, schodów i wind
Pokoje biurowe kierownika działu opiekuńczo-terapeutycznego, pracowników socjalnych, pracowni komputerowej, dyżurek pielęgniarek znajdują się na parterze. Wszystkie korytarze i pomieszczenia na każdym piętrze w budynkach DPS dostępne są dla osób poruszających się na wózkach. Korytarze wyposażone są w poręcze, co ułatwia poruszanie się osobom niewidomym i słabowidzącym.
DPS wyposażony jest w dwa dźwigi osobowe pozbawione progów i dostosowane do potrzeb niepełnosprawnych i poruszających się na wózkach inwalidzkich.
Na parterze budynku A i C znajdują się także toalety przystosowane dla osób z niepełnosprawnościami ruchowymi.
W DPS nie ma informacji głosowych, pętli indukcyjnych, oznaczeń w alfabecie braille’a, oznaczeń w druku powiększonym, natomiast każda osoba z niepełnosprawnością przebywająca na terenie jednostki może skorzystać z pomocy pracowników DPS.
Informacje o miejscu i sposobie korzystania z miejsc parkingowych
DPS nie posiada na swoim terenie parkingu.
Informacja o prawie wstępu z psem asystującym
Osoba niepełnosprawna wraz z psem asystującym ma prawo wstępu do budynków PDS. Warunkiem wejścia jest wyposażenie psa asystującego w uprząż oraz posiadanie przez osobę niepełnosprawną certyfikatu potwierdzającego status psa asystującego i zaświadczenia o wykonaniu wymaganych szczepieniach weterynaryjnych. Osoba niepełnosprawna jest odpowiedzialna za szkody wyrządzone przez psa asystującego.
Informacje o możliwości skorzystania z tłumacza języka migowego na miejscu lub online
Aktualnie brak.
Informacje w zakresie dostępności informacyjno-komunikacyjnej:
Kontakt z DPS możliwy jest poprzez:
-
Napisanie pisma pod adres: Dom Pomocy Społecznej w Ciechanowie, ul. Krucza 32, 06-400 Ciechanów,
-
Wysłanie wiadomości e-mail na adres: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. lub Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. ,
-
Skontaktowanie się telefonicznie bezpośrednio lub przy pomocy osoby trzeciej pod numerem telefonu 23 672 33 05,
-
Skontaktowanie się osobiście zgłaszając się w siedzibie Domu Pomocy Społecznej w Ciechanowie przy ul. Kruczej 32, w godzinach pracy, czyli od 7:00 do 15:00.
Plan działania na rzecz dostępności
-
wyposażenie budynków DPS w pętle indukcyjne,
-
umożliwienie korzystania z usług tłumacza języka migowego.
Przekaż nam swoje uwagi i oczekiwania
Jeśli korzystanie z naszego serwisu sprawia Ci radość albo jeśli zdarzył Ci się jakiś problem z dostępnością stron, poinformuj nas o tym. Możesz skorzystać z dwóch sposobów kontaktu:
-
wyślij e-mail na adres Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
-
telefonicznie pod nr 23 672 33 05.
Oświadczenie sporządzono na podstawie samooceny przeprowadzonej przez podmiot publiczny.
- Informacja RODO
- Załącznik nr 1
- Załącznik nr 2
- Załącznik nr 3
- Załącznik nr 3.1
- Zarządzenie Nr 26
- regulacja dostępu alteratywnego w DPS w Ciechanowie
- Szczegóły
- Udostępniony przez: Violetta Talarek
- Wytworzony przez: Fundacja PCJ Otwarte Źródła (Kuźnia Dostępnych Stron)
- Nadrzędna kategoria: O BIP
- Kategoria: Informacje prawne
- Odsłony: 2171
Schemat organizacyjny – DPS w Ciechanowie
├── DYREKTOR/
│ └── ZASTĘPCA DYREKTORA/
│ ├── DZIAŁ TECHNICZNO-GOSPODARCZY
│ ├── STANOWISKO DS. ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH
│ └── DZIAŁ ŻYWIENIA
├── GŁÓWNY KSIĘGOWY
│ └── DZIAŁ KSIĘGOWOŚCI
├── DZIAŁ ADMINISTRACYJNO-ORGANIZACYJNY
├── DZIAŁ OPIEKUŃCZO-TERAPEUTYCZNY
│ ├── ODDZIAŁ A
│ ├── ODDZIAŁ B
│ ├── ODDZIAŁ C
│ └── ODDZIAŁ D
├── ZESPÓŁ PRACOWNIKÓW SOCJALNYCH
├── SŁUŻBA BHP
└── INSPEKTOR OCHRONY DANYCH
Struktura organizacyjna i regulamin organizacyjny w załącznikach.
- Szczegóły
- Udostępniony przez: Violetta Talarek
- Wytworzony przez: Violetta Talarek (Redaktor)
- Nadrzędna kategoria: Organizacja
- Kategoria: Struktura organizacyjna
- Odsłony: 1554
Dostawa artykułów spożywczych do Domu Pomocy Społecznej w Ciechanowie, ul. Krucza 32.
12.11.2020 Dodano załącznik: informacja z otwarcia ofert
04.12.2020 Dodano załącznik: Zawiadomienie o wyborze ofert
- Szczegóły
- Udostępniony przez: Violetta Talarek
- Wytworzony przez: Violetta Talarek (Redaktor)
- Nadrzędna kategoria: Ogłoszenia
- Kategoria: Zamówienia do 130 tysięcy PLN
- Odsłony: 738
w załączniku.
- Szczegóły
- Udostępniony przez: Violetta Talarek
- Wytworzony przez: Violetta Talarek (Redaktor)
- Nadrzędna kategoria: Sprawozdania
- Kategoria: Sprawozdania Rok 2020
- Odsłony: 479
dokumenty w załączniku
- Szczegóły
- Udostępniony przez: Beata Kostrzewa
- Wytworzony przez: Beata Kostrzewa (Redaktor)
- Nadrzędna kategoria: Sprawozdania
- Kategoria: Sprawozdania Rok 2021
- Odsłony: 458
Nazwa planowanego zamówienia:
"Dostawa i montaż kotła c.o. wraz z pozostałymi urządzeniami kotłowni do Domu Pomocy Społecznej w Ciechanowie"
Informacja w załączniku
- Szczegóły
- Udostępniony przez: Beata Kostrzewa
- Wytworzony przez: Beata Kostrzewa (Redaktor)
- Nadrzędna kategoria: Ogłoszenia
- Kategoria: Komunikaty i sprostowania
- Odsłony: 229
Podkategorie
Szablony artykułów Liczba artykułów: 3
Biuletyn Informacji Publicznej Liczba artykułów: 19
INFORMACJE PODSTAWOWE : Liczba artykułów: 1
Adres:
ul. Krucza 32
06-400 Ciechanów,
powiat: ciechanowski
województwo: mazowieckie
Tel. (23) 672-33-05,
Tel. (23) 672-97-56
REGON: 000294384
godziny pracy sekretariatu i administracji: poniedziałek - piątek 7.00 - 15.00
Dyrektor : Ewa Wasilewska
Organizacja Liczba artykułów: 7
W dziale Organizacja znajdują się informacje o strukturze organizacyjnej Przykładowej Instytucji, organach zarządzających, ich składzie i kompetencjach oraz o działach i komórkach organizacyjnych Przykładowej Instytucji.
Struktura organizacyjna Liczba artykułów: 1
W tym dziale udostępniamy informacje o strukturze organizacyjnej, zadaniach działów i komórek organizacyjnych.
Uchwały i zarządzenia Liczba artykułów: 6
W tym dziale publikowane są uchwały i zarządzenia podjęte przez organy Przykładowej Instytucji - dyrektora i Rady Przykładowej Instytucji.
Działalność Liczba artykułów: 9
W tej części Biuletynu udostępniane są informacje o działalności Przykładowej Instytucji - źródła programów i planów działania, strategie, programy, plany, projekty oraz raporty i sprawozdania z ich realizacji.
Plany i programy Liczba artykułów: 3
W tym dziale znajdują się informacje o zamierzeniach Przykładowej Instytucji - strategiach, programach działania, projektach, planach rocznych.
Sprawozdania Liczba artykułów: 6
W tym dziale znajdują się sprawozdania
Sprawozdania Rok 2024 Liczba artykułów: 1
Sprawozdania Rok 2023 Liczba artykułów: 1
Sprawozdania Rok 2022
Sprawozdania Rok 2022 Liczba artykułów: 1
Sprawozdania Rok 2022
Sprawozdania Rok 2021 Liczba artykułów: 1
Sprawozdania Rok 2021
Sprawozdania Rok 2020 Liczba artykułów: 1
Sprawozdania Rok 2020
Sprawozdania Rok 2019 Liczba artykułów: 1
Sprawozdania Rok 2019
Gospodarka Liczba artykułów: 0
W tym dziale prezentujemy informacje o planach finansowych Przykładowej Instytucji oraz sprawozdaniach z ich realizacji, konstruowaniu planów finansowych oraz o majątku, jakim zarządza Przykładowa Instytucja.
Kontrole i audyty Liczba artykułów: 0
Ta część Biuletynu przeznaczona jest na publikację dokumentacji przebiegu i efektów kontroli, wystąpień pokontrolnych oraz stanowisk, wniosków i opinii podmiotów je przeprowadzających.
Załatwianie spraw Liczba artykułów: 0
W tym dziale publikujemy informacje o sposobach przyjmowania i załatwiania spraw w Przykładowej Instytucji. Można tutaj również pobrać wzory wniosków i formularzy.
O BIP Liczba artykułów: 2
W tym dziale znajdą Państwo ogólne informacje o Biuletynie Informacji Publicznej, pomocne instrukcje oraz dane kontaktowe administratorów i redaktorów BIP.
Pomoc BIP Liczba artykułów: 1
Na tej stronie znajdują się odnośniki do informacji, które mogą pomóc w korzystaniu z Biuletynu Informacji Publicznej.
Informacje prawne Liczba artykułów: 1
W tym dziale znajdują się oświadczenia prawne wydawcy BIP – warunki korzystania z serwisów internetowych wydawcy, w tym z BIP, polityka prywatności, oświadczenie o dostępności
Ogłoszenia Liczba artykułów: 42
W tym dziale znajdują się zestawienia ogłoszeń, komunikatów i obwieszczeń Przykładowej Instytucji w sprawach zamówień publicznych, w sprawach naboru na wolne stanowiska pracy oraz innych .
Komunikaty i sprostowania Liczba artykułów: 6
W tym dziale zamieszczamy oficjalne komunikaty i powiadomienia z zakresu działalności
Zamówienia publiczne Liczba artykułów: 14
Ustawa o zamówieniach publicznych nałożyła na wszystkie podmioty realizujące zadania publiczne obowiązek umieszczania w Internecie ogłoszeń o wszczęciu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. Na tej stronie zestawiono ogłoszenia o wszczęciu postępowania. Ogłoszenia o wynikach przeprowadzonych przetargów, ich unieważnieniu oraz inne zamieszczono w dziale Wyniki postępowania.
Prosimy o śledzenie ogłoszenia do momentu składania ofert z uwagi na możliwość pojawienia się zmian w treści ogłoszenia (np. odpowiedzi na pytania oferentów)
Wszczęcie postępowania Liczba artykułów: 8
Zgodnie z Ustawą z dnia 11 września 2019r. Prawo zamówień publicznych, publikujemy w tym dziale ogłoszenia o wszczęciu postępowań.
Wyniki postępowania Liczba artykułów: 6
Zamówienia do 130 tysięcy PLN Liczba artykułów: 1
Od 16 kwietnia 2014 r. minimalnym progiem stosowania ustawy Prawo o Zamówieniach Publicznych jest 130 tysięcy PLN wartości szacunkowej przedmiotu zamówienia – do tej wartości zamawiający nie mają obowiązku stosowania ustawy i ogłaszania postępowań przetargowych.
Praca w Przykładowej Instytucji Liczba artykułów: 21
Na tej stronie znajdują się informacje o aktualnie prowadzonym naborze pracowniczym do Przykładowej Instytucji i wynikach naboru.
Nabór kandydatów Liczba artykułów: 21
Na tej stronie znajdują się ogłoszenia o naborze kandydatów do pracy w Przykładowej Instytucji oraz o wynikach naboru.